Tafeltennistafel Hoes

Eenvoudig in gebruik door de handige ritsen

Alleen geschikt voor ingeklapte tafels

Tafeltennistafel Hoes 29.99 x1 29.99

Voor 12 uur besteld, de volgende werkdag in huis!

• Garantie: 1 Jaar fabrieksgarantie
  • Levering: Boven 50 euro gratis verzending

Geschikt voor bijna alle type outdoor tafeltennistafels
Eenvoudig in gebruik door de handige ritsen

Alleen geschikt voor ingeklapte tafels

Beschrijving

Deze Heemskerk tafeltennis hoes zorgt ervoor dat je pingpongtafel langer meegaat. Op deze manier zorg je ervoor dat de tafel beschermd is tegen de verschillende weersomstandigheden en dat vocht, regen, hagel en sneeuw nog maar een beperkte rol kunnen spelen op het aantasten van de tafel.

Na een regenbui heeft de beschermhoes als bijkomend voordeel dat de outdoor tafeltennistafel ook meteen kan worden gebruikt na een regenbui. Je hoeft de tafeltennistafel niet meer eerst droog te wrijven.

Deze Heemskerk tafeltennistafel hoes is geschikt voor alle inklapbare outdoor tafeltennistafels (ook van andere merken), maar je kunt deze beschermhoes ook gebruiken voor indoor tafeltennistafels. Als je indoor tafel in de schuur of garage staat, dan zorgt onze Heemskerk tafeltennishoes ervoor dat stof en vuil niet op de tafel komen. De tafeltennishoes is gemaakt van polythyleen en heeft aan de zijkanten twee ritsen, waardoor deze beschermhoes eenvoudig te bevestigen is over een tafeltennistafel.

De tafeltennishoes is geschikt voor als de tafeltennistafel ingeklapt is. Voor als de tafel uitgeklapt is hebben we een andere tafeltennis beschermhoes. De afmeting van de beschermhoes is 145 cm hoog, 55 cm breed (boven) en 80 cm breed (onder).

Let op! Deze Heemskerk tafeltennishoes beschermt je tafeltennistafel zo veel mogelijk tegen vocht en vuil. Maar omdat de hoes aan de onderkant open is, is hij niet volledig waterdicht.

Extra informatie

Afmeting en Gewicht